sobota, 11 lipca 2009

ich troje


10 komentarzy:

  1. Dla ciebie przejrzałam stos piosenek tegoż tytułowego zespołu celem wklejenia tekstu oczywiście i nic nie było o pociągach. Wiele mnie to kosztowało zdrowia, bo tekst nie taki łatwy :)oj nieee. Było coś o lustrze, królowej niebios nawet jastrzębia profil - a o pociągach nic a nic, ech.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olaboga :D A wystarczyło pociagi policzyć :P Tu, na tem blogu, to nie ma aż takich uczonych rzeczy, droga pani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przecież ja widziałam, że stoja trzy trzymając ie za ręcę obok siebie. No wie pani, żeby o taki rzeczy mnie podejrzewać - obrażam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Rozbiłem coś wiem
    skrzywdziłem nie raz
    bezduszny jak kruk
    raniłem Cię tak
    chcesz uderz mnie w twarz
    chcesz padnę do stóp
    upokorz mnie, zastrzel
    i za ból zadaj ból"

    OdpowiedzUsuń
  6. A proszę bardzo, znów tam byłam i znalazłam :)

    "Potrafię też skrzywdzić, zranić, zwątpić
    i odejść jak nikt
    i zamknąć na klucz
    każdą z tych wad
    wiesz niewiele chcę
    tylko tyle mi daj
    Niewiele chcę
    choć to więcej niż nic"

    OdpowiedzUsuń
  7. ej no, wiesz co, już się więcej nie obrażaj, bo to jednak straszne jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobił się tasiemiec :D cud - chyba się z tymi tekstami przerzucę na naszą klasę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. co mi przypomina, że muszę zlikwidować konto... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Publicznie deklaruję, że nie umieszczę ani jednej zwrotki z żadnej piosenki zespołu "Ich Troje" na profilu lisikróliczycy na n-k. W przypadku niedotrzymania obietnicy bla, bla, bla - będzie źle.

    OdpowiedzUsuń